Sunday 27 April 2014

Har ghadi badal rahi hai roop zindagi

har gahr- badal rahi-hey  roop       zindagi
sa.nisa. nisa. nisa.ga.re.sa.  nidha nidhani

Chaanv hai kabhi, kabhi hai dhoop zindag
sa.nisa. nisa. nisa.ga.re.sa. nidha nidhani

har pal yahan
padha sa.dhapama

jii bar jiyo
mapa dhapadhapa

jo he samaa
padha sa.dha pama

kal ho na ho
mani(ch) dhapa


chahe jo thume,
nisa. ma.ga.re.

Pure dile se
nidha nisa.

Miltha he mushkil se
nisa.ma. ga.re. 



nidhani sa.

nisa.ma.ga.re. nidhanisa.


nisa.ma. ga.re.re. nidhanisa.


padha sa.dha pama

mapa dhapadhapa

padha sa.dha pama

mani dhapa
  1. Can you please send the notes for the full song

    ReplyDelete
    Replies
    1. Its not correct one. I played it on keybord....

      Delete
    2. it is correct. I just played it by harmonica.. try it by Harmonica Kajal

      Delete
  2. Replies
    1. if you know the correct one, please update here.

      Delete
    2. चाहे जो तुम्हें पूरे दिल से
      नी सां मं गं रें नी ध नी सां

      Delete
    3. जो है समां
      प ध सां सांरें सांध...
      कल हो ना हो
      म नी् ध प...

      Delete
  3. Bewakoof log keybord aur flute 2 alag instruments hain

    ReplyDelete
  4. It's incorrect and pl update the full song I have played on my casio ma 150 and the notes r incorrect
    Pl correct the notes

    ReplyDelete
  5. Can u please send full notetion

    ReplyDelete
  6. Nice can u give bengali songs sargam

    ReplyDelete
  7. Thankyou... Its perfect.. ✌✌😘

    ReplyDelete
  8. Tu Hi Haqeeqat khwab Tu song station in Hindi

    ReplyDelete